Pest eller kolera 0-1 eller om det är 1-0. Hoppas att det går till 7 matcher. Vill inte ha upp nån pga supportrarna. Synd på Mora. Går Brynäs upp så får dom världens ”bästa Spelare” in i form av Silfverberg. Dom har ju redan världens bäste 3:e center eller vad det var. Huka er SHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Går Brynäs upp så får dom världens ”bästa Spelare” in i form av Silfverberg. Dom har ju redan världens bäste 3:e center eller vad det var. Huka er SHL.