Underbart att någon förstår och håller med av samma anledning. Det finns några lag som står i kön och i den ska vi ta mig fan vara först. Även om vi saknar en SM-final, så har vi varit med betydligt längre än lag som Rögle, Örebro och Linköping.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Underbart att någon förstår och håller med av samma anledning. Det finns några lag som står i kön och i den ska vi ta mig fan vara först. Även om vi saknar en SM-final, så har vi varit med betydligt längre än lag som Rögle, Örebro och Linköping.