1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2696185

Sv: Apropå nånting...
Synct: Lite OT.

Men tror Oskarshamn gillar att DIF blir kvar en säsong till i HA. Om de ska satsa första året kan det bära frukt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Är ingen hockey expert men har kollat på Timrås "söndags klipp" med Ollie. Hinner man träna så kort tid för att nå önskat resultat i videon. Förstår om isen legat kvar länge och gett en fördel. Killgissar och tror att de flesta SHL lagen vill spela som Jokinen vill. När kör träningen igång efter semestern. Ska bli intressant och se träningsmatch hur forecheckningen fungerar.

Sv: Apropå nånting...
Står fast vid att jag tror att Mora hade haft en större chans mot Brynäs. Tyvärr klarade de inte av hålla huvudet kallt mot DIF och överarbetade framåt.. Resultatmässigt rätt tråkig serie där allt gått ungefär som förväntat med Brynäs som går upp.. Kanske att man trodde löven skulle gå längre.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer