Jåkkinen: Oj,undra hur han tänker ? Hoppas det inte blir kaos för spelarna och att de inte förstår tar till sig spelidén. Tänker på Manner och Brynäs. Men tror och hoppas att han och laget klickar 😀
Annaaa: Timrå kommer vara SHLs motsvarighet till Borussia Dortmund under Klopp. Gegenpress med högt försvar. Det negativa med detta är att det lätt kan bli frilägen för motståndarna om våra spelare inte gör det dom ska. I Dortmund fanns Hummels som stoppade alla frilägen. Vem blir våran Hummels? Erixon och Strömberg?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer