BlackBay: Det ska vara alla matcher man har ett lag med, vi snackar typ 25 platser, dessa platser går man som förening inte omkull på, snarare att man vinner på det i längden. Fan, detta borde tas en motion på till föreningen.
Villervalla: Kanske inte fullsatta matcher (Modo)... men helt klart alla andra matcher. I vissa fall skulle man kunna bjuda in 2 eller 3 lag för att fylla ut platser och få bättre inramning, bättre publiksiffror samt merförsäljning i arenan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer