mikenomad: Håller med, håll samma nivå över hela säsongen. Att man inte ens kunde "titta" på den irriterar mig mest, är ju ändå en sm-final. Fyra randiga som står och killgissar..
NDR: Gillar inte att det går domardrev men... Så otroligt ojämn domarnivå, även under match. Kolla de två fåniga ickeutvisningarna som dom tar precis i slutet av första. Två grova förstärkningar/filmningar som dom tar med hull och hår... dålig spelförståelse, domarna visar ingen "känsla för feeling" som Charlie Norman uttryckte det.
NDR: Fast domaren killgissar ingenting i intervjun efter matchen. Han ger tydligt sin syn på saken och står fast vid beslutet efter TV4 vevat sina repriser.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer