1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2701012

Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: Om vi inte landar OK (eller någon bättre) så gör vi en väldigt dålig silly, med honom ser det väl nästan acceptabelt ut. Sen vet vi supportrar att alla våra spelare egentligen kan bättre än det som stundtals presterades i slutet av säsongen, den supporter-bonusen räknar inte någon utomstående med.
Den stora jokern är Jokinen.

Om vi inte haft det extra kravet på eget kapital att tänka på så hade vår silly inte varit så här begränsad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jo alltså tar vi inte in nån annan förmodad spetscenter om det skiter sig med OK. Då är vi ute på rejält djupt vatten.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...