Jösses, har de inget vettigare att skriva om på ST? Lamare och mer innehållsfattig krönika tror jag inte skrivits och hoppas att det aldrig igen kommer skrivas.
Patrick Polly: Spännande APT´n på ST ändå. Man kan uppenbarligen inte ha särskilt mycket kreativa i idéer när sånt här dravel släpps igenom. Vilken tur att man prenumererar på skiten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...