1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2702612

Sv: Apropå nånting...
Labban:

"
Hade det varit krig och man bara 'nej tyvärr måste vila upp kroppen, är lite öm i stortån'.
"

Alltså, nu är det här bara en åsikt men. Krig? Really?

Det var en märklig parallell.


Här kommer jag och ska fylla på spolarvätska, va?! Är det slut?

Hade jag varit på akuten och det inte hade funnits dropp, då hade det varit helt oacceptabelt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Krig var givetvis överdrivet. Men tycker landslag ska vara seriöst, inte något folk kan komma och gå lite som de vill till. Har man inte väldigt goda skäl så anser jag att man släpper de spelarna och inte jagar runt efter samma spelare år efter år. Det ska vara något speciellt att bli uttagen oavsett om man spelar i NHL eller SHL.

Sv: Apropå nånting...
Oskar Lindblom till Brynäs. Bra värvning skulle jag ändå säga, trots att han kanske inte har rosat marknaden de två-tre senaste säsongerna. Bra ålder, 27 år.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...