DenRöda: jag är optimistisk! Timrå slutar fyra! Det blir en nytändning för hela föreningen med Innala, Jokinen, Molinder som J20 ansvarig och äntligen lite struktur hos damlaget!
Samtidigt så kommer årsredovisningen läggas upp inom ett fåtal dagar samt att ett kvartalsbrev planeras för klubben till supportar med start denna månaden. Vad kvartalsbrevet ska innehålla vet jag inte förutom frågor och ämnen som rör klubben, ex ekonomin.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer