dunderklumpen: Inte alls. Är rätt nöjd över att vi inte villa ha tillbaka idioten. Ska han alltså spela i det land som invaderat hans hemland, som mördar urskiljningslöst, kidnappar barn och har gjort så med många andra länder?
Han borde kallas "two people", för att " no one person could be that dumb".
dunderklumpen: Geopolitik är komplicerat. Gäller att läsa på och använda skallen utanför propagandan. Minns er ryss ni värvade. Inte fel på den killen. Bara hjärntvätten före och efter det är fel på.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...