1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2714398

Sv: Apropå nånting...
Dmytro Timashov till KHL. Undra hur han (inte) tänkte här?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen:

"Dmytro Timashov till KHL. Undra hur han (inte) tänkte här?"

Hoppla, Brynäs som målade en ismaskin och lät bli ryska låtar bitvis just som en gest till honom.

Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen: Inte alls. Är rätt nöjd över att vi inte villa ha tillbaka idioten. Ska han alltså spela i det land som invaderat hans hemland, som mördar urskiljningslöst, kidnappar barn och har gjort så med många andra länder?

Han borde kallas "two people", för att " no one person could be that dumb".

Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen: Geopolitik är komplicerat. Gäller att läsa på och använda skallen utanför propagandan. Minns er ryss ni värvade. Inte fel på den killen. Bara hjärntvätten före och efter det är fel på.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...