ÅlliJåkkinän: Intressant. Positivt såklart eftersom detta forstätter visa på både en högre målsättning och kravställan (ja, jag ÄLSKAR ordet!). Samtidigt kommer tanken gissar jag ganska naturligt upp hur Timrå IK ska ha ekonomi för detta? Frågan man ställer sig är om klubben är tvingade att "visa upp" hur man skött sin ekonomi under den här säsongen, även framledes?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Frågan man ställer sig är om klubben är tvingade att "visa upp" hur man skött sin ekonomi under den här säsongen, även framledes?