Rip Kirby: Att det ska hända som du associerar är en bit borta nu så det fanns inte i mina funderingar. Timrå är på väg uppåt. Att det finns pengar kvar nu är positivt för denna säsong och framåt.
solbacken: Nej, jag har heller inga såna idéer. Självklart var jag ironisk. Timrå IK är i början av en positiv fas i utvecklingen där den allra viktigaste delen stavas Olli Jokinen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att det ska hända som du associerar är en bit borta nu så det fanns inte i mina funderingar. Timrå är på väg uppåt. Att det finns pengar kvar nu är positivt för denna säsong och framåt.