OlliJanne: Jag tror att vi får vara nöjda med play-in i år. För att nästa säsong både bredda och framförallt spetsa backsidan. Tycker det är många lag som har värvat starkt. Vi är inte ett av dom.
{8179}: Vi har dock en potential i truppen som man inte riktigt fick ut så mycket av förra säsongen. Sen har vi värvat starkare framåt än vad vi har tappat. Tvärtom på backsidan dock.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...