Zäta75: läste intervju med Hartmann och han sa :Nu ser han ut att kunna vara tillbaka en hel månad tidigare än vad som först var beräknat. Sebastian Hartmann har gjort fem raka säsonger i Timrå och har varit en viktig kugge i laget.
Innan den här skadan hade han två raka säsonger med över 20 poäng.
– Jag har ju tappat en del styrka i vaden och det kommer jag att behöva träna upp. Sen tror jag att det kan vara bra att gå på is redan i augusti så jag får komma tillbaka till allt med timing.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Innan den här skadan hade han två raka säsonger med över 20 poäng.
– Jag har ju tappat en del styrka i vaden och det kommer jag att behöva träna upp. Sen tror jag att det kan vara bra att gå på is redan i augusti så jag får komma tillbaka till allt med timing.