Meduza: det tror jag också,men bara om han accepterar att han inte är och kommer aldrig att bli en poängspruta. Finns mycket nyttigt man kan göra med dom kvaliteter han besitter ändå.
Öndulat: du har rätt. Han kommer aldrig att bli nån poäng kung. Men har som sagt andra användbara kvaliteter. Har dock sett att han har ett rappt skott att tillgå, men tyvärr alldeles för sällan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...