EXPLORERSMÅLAND: Hade detta på känn. Inte oväntat. Vart skulle Nubben annars fortsätta jobba liksom.
Hoppas att han inte får för mycket att säga till om. Kapanen sköter det mesta utomordentligt bra. Nubben kanske får vara med om sitt första SM-guld vem vet :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att han inte får för mycket att säga till om. Kapanen sköter det mesta utomordentligt bra. Nubben kanske får vara med om sitt första SM-guld vem vet :)