1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2728138

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: nej, själva matchen drunknar lite bland andra hammarbyförluster man bevittnat på Hovet. Några minnesbilder som jag tror är från den matchen: en jävligt snygg lobbpassning av Huss (som ju spelade i Timrå första svängen den säsongen) till...kan det ha varit Jocke Nilsson? Mål blev det hursom.
Sen får jag för mig att Tony Skopac var irriterande bra i den matchen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det måste varit Christer Jensens mål till 3-1, på pass från just Hussen (se fakta i länk nedan). Tony Skopac hade man väl smått förträngt, om ens kommit ihåg..? Namnet känns dock igen. Men ett mål och ett ass. från honom just den kvällen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer