Erol Ateceae: Det beror väl på vad du menar med "svårflörtad publik"? I Playoff 2 mot Strömsbro snuddar man nästan 4000 i de två hemmamatcherna. Just den här serien blir för övrigt smått parodisk då Timrå vinner matcherna i "ladan" med 12-1 resp. 12-3. Hur man lyckas förlora borta kan bara stavas inställningsfråga..?
I Playoff 3 mot Örebro tar det dock riktig fart där man lockar 7000 plus. Den efterföljande kvalserien är som vi alla vet en saga värd sitt rätta namn.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer