1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2728647

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Då var vi ändå överlägsen seriesegrare 79/80 men baksmällan efter att ha ramlar ur finrummet var enorm publikmässigt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det bör bli fullsatt på hemmapremiären. Räknar med att vi alla härinne ska gå… bortsett alla som bor längre ifrån än 20 mil.

Sv: Apropå nånting...
Greven: Bra där Fredrik Söderberg! Det är dags nu till nästa säsong att införa tallarna som på försäsongströjorna.

"Lyft tallarna på Timrås matchtröjor
10 september 2024 19:00

Frågan har engagerat supportrar i många år.

Ska tallarna få ta en mer central plats på Timrås matchtröja?

Det är hög tid för det.

I dag har de flesta SHL-lagen har sitt emblem på bröstet och det ser snyggt ut. Medan Timrå gömmer sina tallar på axlarna.
Det känns fel, klart tallarna ska fram igen och det finns historia i det också. I slutet av 60-talet fanns tallemblemet på bröstet på tröjorna.

Det kan tyckas som en struntsak, men jag tycker det är viktig viktig fråga.

Ett klubbmärke ska man vara stolt över
Uppladdat:

500x0-tallarna_0.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer