{9037}: jag kan väl inte vara ensam om att vara trött på den extremt låga nivån att häckla tränare baserat på deras utseende. Kan vi inte vara bättre än så?
Karlin är säkert dålig på något som har en avgörande betydelse i hans tränargärning. Vad vi tycker om hans eller någon annans utseende tycker jag inte hör hemma här. Vi är alla fula, ingen behöver berätta det för oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer