Söderöver: Lördagen närmar sig med stormsteg! Som man ser fram emot att säsongen skall dra igång. Luleå borta ingen lätt uppgift. Luleå räknar med seger helt klart allt annat vore en missräkning. Vi slår ur underläge, men träningsmatchen mot dom såg bra ut vi släppte inte till så mycket. Lite mer skärpa och jävlaranamma och om alla "brings something to the table" som Olli vill så kommer Luleå att få slita.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Get this f*cking SHL-season started!