mikenomad: Anledningen till det är att jag har Eddie Meduzas profilbild, svårt kanske att förstå för en som gillar pojkband som Depeche mode? Men om du insisterar så slutar jag med det omgående. Ett tips är att du går till ditt kära Facebook som du håller så högt. Där är alla i "Allsång på skansen" mode.💥🥃🐯💩🤩💥🍺😅🙂🤣😂❤️🥩
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men om du insisterar så slutar jag med det omgående.
Ett tips är att du går till ditt kära Facebook som du håller så högt. Där är alla i "Allsång på skansen" mode.💥🥃🐯💩🤩💥🍺😅🙂🤣😂❤️🥩