Zäta75: om man tänker så här. Kommer inte ihåg hur många forwards som är med på kampen, men det var väl ca 15 st (tror jag). Alla som är med är ju naturligtvis stora talanger. Hur många vill Montreal ta med i laget? Skulle gissa på 2 eller 3 forwards? Kan inte se att O.K. skulle vara så överjävligt, tycker inte han har visat det hittills iallafall. Jag tror och hoppas att han kommer tillbaks.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla som är med är ju naturligtvis stora talanger.
Hur många vill Montreal ta med i laget?
Skulle gissa på 2 eller 3 forwards?
Kan inte se att O.K. skulle vara så överjävligt, tycker inte han har visat det hittills iallafall.
Jag tror och hoppas att han kommer tillbaks.