Fortsätter vi på det här sättet orkar Luleå inte stå emot. Utöver i PowerPlay och deras första skott på mål så lyckas de inte med mycket där ute på isen just nu.
Förutom att de leder med 1-0 så kom de verkligen undan med blotta förskräckelsen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Utöver i PowerPlay och deras första skott på mål så lyckas de inte med mycket där ute på isen just nu.
Förutom att de leder med 1-0 så kom de verkligen undan med blotta förskräckelsen