Missimurpen: "Dethär som OJ pratade om att skapa 4-5 målchanser per minut i PP var bortblåst."
Olli har ju sagt att det ska komma ett skott inom 40 sekunder, rimligen borde det bli 5 målchanser per Powerplay 10 stycken per powerplay låter osannolikt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Dethär som OJ pratade om att skapa 4-5 målchanser per minut i PP var bortblåst."
Olli har ju sagt att det ska komma ett skott inom 40 sekunder, rimligen borde det bli 5 målchanser per Powerplay 10 stycken per powerplay låter osannolikt.