Bakom ryggen pass osv. Känns krystat fortsatt. Men vi hade samma tendens stundtals förra säsongen då spelarna ville spela snyggt och spela ut motståndarna, men åkte på baklängesmål istället.
Synct: Ja. Vi är rätt bra med hemåt än så länge och har inte alls släppt så många frilägen som jag trott. Vi har skapat en del 3-2 redan och borde nog lyckats gjort något mål om vi haft någon som kan göra mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer