1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2734302

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Vi måste få in ett mål, då släpper det lite.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Synct: känns också som om grabbarna har svårt att "göra sin gubbe" , bara Hållander som har speeden, möjligen Sagranden...

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Synct: Man avlossar skott på skott men det smäller mest bara i sargen, måste ställa in siktet, det är tur de inte jagar älg.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Bakom ryggen pass osv. Känns krystat fortsatt. Men vi hade samma tendens stundtals förra säsongen då spelarna ville spela snyggt och spela ut motståndarna, men åkte på baklängesmål istället.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Synct: Örebro kommer bara spela av denna match för vi kan inte göra mål. Så tråkigt

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Synct: Ja. Vi är rätt bra med hemåt än så länge och har inte alls släppt så många frilägen som jag trott. Vi har skapat en del 3-2 redan och borde nog lyckats gjort något mål om vi haft någon som kan göra mål.

Kapanen är saknad.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer