1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2734314

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Villervalla: Det är totalt tandlöst offensivt. Innan man skiter ner sig fullständigt och överlämnar alla skott till backarna på blå så skapar vi två spelvändningar, en 4-2 och en 3-2 och i inget av anfallet har någon anfallare vettet att släpa och göra sig spelbar, man åker på linje.

Totalt antiklimax. IGEN. Dahlén? EP? Wedin? Sommarlov?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
{297}: Ska vi bli nollade för andra matchen irad? Det känns så

Detta är fan sämre än under Ante Karlsson.

Jag är mycket orolig.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer