Zäta75: Vi behöver ett lag som kuggar i. Vet inte vad denna period skulle föreställa. Extrema problem med att komma samlat i anfallen. Utspridda och nervösa ser vi ut. Hållander? Dahlén? Pettersson?
{10473}: Tycker inte och har aldrigt tyckt att Hållander skall spela med Dahlén, sätt honom med Wedin. Det kommer inte att funka att han skall jaga som en galning på egen hand, med Wedin får han en kompis som kan sätta tryck på riktigt och skapa chanser.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...