Jag. Är. Orolig. Men jag TROR att säsongens första mål är sjukt viktigt att få göra, FÖRHOPPNINGSVIS sjunker axlarna på samtliga då. Men just nu? Vi har ju ingenting spelmässigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag TROR att säsongens första mål är sjukt viktigt att få göra, FÖRHOPPNINGSVIS sjunker axlarna på samtliga då.
Men just nu? Vi har ju ingenting spelmässigt.