Trilske: Hållander är riktigt fin och betydligt mycket bättre än Lodda om man ser overall prestationen.
Vi behöver inte vara oroliga än, vi är 4 perioder in på hockeysäsongen. Det finns andra lag som haft det betydligt mycket sämre och sen har det lossnat. Det här är fortfarande en process och de behöver skruva på saker allt eftersom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi behöver inte vara oroliga än, vi är 4 perioder in på hockeysäsongen. Det finns andra lag som haft det betydligt mycket sämre och sen har det lossnat.
Det här är fortfarande en process och de behöver skruva på saker allt eftersom.
Vi kommer inte kvala i år. Släpp sargen nu 😎