mikenomad: Lite väl hårt då han faktiskt kämpat stenhårt i första tycker jag... sedan är nog våra förväntningar lite för höga på Jonte. Han är en riktigt bra SHL spelare under vissa förutsättningar och när han är i form Annars en medioker SHL spelare. Vi bör nog inse det. Förutom Hållander är nog inte våra hemvändande mer än ok/ganska bra SHL-nivå.
Sedan andas vi lite extra och inser att våra 2 flrväntat bästa centrar är borta och truppen är smal och Örebro stabila, kan redan nu tippa in dom topp 7-8.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han är en riktigt bra SHL spelare under vissa förutsättningar och när han är i form
Annars en medioker SHL spelare. Vi bör nog inse det.
Förutom Hållander är nog inte våra hemvändande mer än ok/ganska bra SHL-nivå.
Sedan andas vi lite extra och inser att våra 2 flrväntat bästa centrar är borta och truppen är smal och Örebro stabila, kan redan nu tippa in dom topp 7-8.