pingvin: Jag orkar inte med att de misslyckades med Hedberg och att runda brillan fick kliva ner i båset igen. Jag orkar inte att den där finnbacken höll på förra säsongen. Jag orkar inte att Bromée filmade. Jag orkar inte deras höga klubbor med tillhörande blodvite. JAG. ORKAR. INTE. MED. ÖREBRO.
Mycket blykött på slutet. Men TACK Wedin! Det var du värd. Nu bygger vi på det här! ❤️🤍❤️🤍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mycket blykött på slutet. Men TACK Wedin! Det var du värd. Nu bygger vi på det här! ❤️🤍❤️🤍