The great one: Ja hoppas att Jokinen fortsätter att ge honom förtroende som sagt! Tycker väl fortsatt att det var lite vågat att sätta Sagranden, Värmhed och O.J i samma kedja.
Jag hade väl formerat det lite annorlunda för att hitta en bättre defensiv balans som sagt. Men sen är jag ju bara en simpel soffexpert!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker väl fortsatt att det var lite vågat att sätta
Sagranden, Värmhed och O.J i samma kedja.
Jag hade väl formerat det lite annorlunda för att hitta en bättre defensiv balans som sagt. Men sen är jag ju bara en simpel soffexpert!