72 i räddningsprocent håll int!! Juvelen måst in å känn på att i Löfbergs imorgon!! Annat vor tjänstfel utav Jokki!! Nä ja ä besviken att vi int kann stäng matchen i annra igår! Dags att stepp upp å en jävlas propp på Tomahawken direkt utav Skägget!! Ret upp Lodin mä .. Nä nu ladd vi tusen så sug vi ur musen ur kaffebönona imorgon kväll!! Låt dä rinna lätt rabbuslingar morgon eftermiddag kväll natt dygnet runt Åre om!! Vi ä Timrå IK å vi spott int i glase!!🥳🥳🥳 Halleluja 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Juvelen måst in å känn på att i Löfbergs imorgon!!
Annat vor tjänstfel utav Jokki!!
Nä ja ä besviken att vi int kann stäng matchen i annra igår!
Dags att stepp upp å en jävlas propp på Tomahawken direkt utav Skägget!!
Ret upp Lodin mä ..
Nä nu ladd vi tusen så sug vi ur musen ur kaffebönona imorgon kväll!!
Låt dä rinna lätt rabbuslingar morgon eftermiddag kväll natt dygnet runt Åre om!!
Vi ä Timrå IK å vi spott int i glase!!🥳🥳🥳
Halleluja 🙏🙏🙏