Rox1: Jag förstår hur du menar, men det är inte så det fungerar. Var något snack om att det skulle ändras för ett x antal år sedan, men det blev aldrig någon ändring.
Det är Nässen som skjuter från vänsterkanten, inte Wedda. Wedda passar ju Fille vid defensiva blå, sen lägger Fille ut den till Nässen som skjuter, sen tar han returen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är Nässen som skjuter från vänsterkanten, inte Wedda. Wedda passar ju Fille vid defensiva blå, sen lägger Fille ut den till Nässen som skjuter, sen tar han returen..
Edit, 2a på bollen :)