Stryparn: ja ja förstod det inte riktat mot dig alls. men såg en hel del igår där man var i full panik för att leksand va något hetare i första perioden på sin hemma plan 😄 tror man kommer få en jobbig säsong om man tror vi ska styra spel från minut 1 till minut 60
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
men såg en hel del igår där man var i full panik för att leksand va något hetare i första perioden på sin hemma plan 😄 tror man kommer få en jobbig säsong om man tror vi ska styra spel från minut 1 till minut 60