Rico01: Man måste få såga domarna. Det är för många ”storklubbsfördelar” som delas ut. När man spelar mot Timrå så glömmer helt plötsligt domaren bort det här med att plocka upp motståndarens klubba och lägga den under armen. Påminn mig nästa gång vi får en ”Holding the stick” med oss så ska jag skicka blommor till zebrorna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...