Det enda jag vill se ikväll är en imponerande förödmjukelse för Modo. Jag vet att det låter lite för kaxigt men jag vill verkligen det. Sen hoppas jag att klackarna gör det dom ska… med ett ledande ord på vägen: Behave, Behave, Behave.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag vet att det låter lite för kaxigt men jag vill verkligen det.
Sen hoppas jag att klackarna gör det dom ska… med ett ledande ord på vägen: Behave, Behave, Behave.