neutral: Skall man ge Ante nånting så är det faktiskt att han varit med och lagt grunden för denna upplaga av Timrå. Det var ett solitt försvarsspel även under honom.
Men samtidigt är detta det alla haft som största kritiken. En outnyttjad offensiv som vi behövde få ut medans vi fortfarande har hemvändare under sin prime!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men samtidigt är detta det alla haft som största kritiken. En outnyttjad offensiv som vi behövde få ut medans vi fortfarande har hemvändare under sin prime!