Olli Hahl: Stort grattis till ännu en imponerande seger! När ni hängde läpp för några omgångar sedan skrev jag att ni har något stort på gång. Nu börjar det synas. Bli inte för kaxiga bara. SHL är något slags berg-och-dalbana där det ena stunden är upp och sedan ner. Det är mycket kvar, men det syns redan att ni kommer att vara ett topplag i år. Vore kul om FBK och TIK möttes i final i vår!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bli inte för kaxiga bara. SHL är något slags berg-och-dalbana där det ena stunden är upp och sedan ner. Det är mycket kvar, men det syns redan att ni kommer att vara ett topplag i år.
Vore kul om FBK och TIK möttes i final i vår!