1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2743059

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: Rönnelöw har förresten spelat solitt. Det ger nog Kimmo lite arbetsro med att inte behöva stressa fram med en back. 🙏

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: Tror en hel del på det numera bra försvarsspelet är att forwards verkligen jobbar hem och hjälper backarna på ett helt annat sätt än i fjol. Numera ser man ett lagspel över hela banan. Mera sånt även fortsättningsvis please.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Det är intressant hur även spelarna verkar se förlusten mot FBK som helt oacceptabel. Vilken jäkla skillnad i inställning mot tidigare när det hette att vi förlorade mot ett bättre lag och skulle glömma och blicka framåt istället.

Kravställning verkar fungera.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: Grattis till segern! Ni spelar en rolig hockey, vi är förmodligen årets Oskarshamn men hoppas vi lyckas bättre i kvalet. Ni kan bli laget ingen vill möta i ett slutspel, tiden får utvisa.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: ja, han e ju iskall killen nr 6. Passen sitter på bladet, och riktigt bra blick och känsla för spelet...💪💪💪

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Ljuvligt detta. Till skillnad från förra säsongen tar vi dessutom betalt när vi spelar bra. 😃

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Fantastiskt kul att se Timrå spela hockey just nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer