{469}: Tror en hel del på det numera bra försvarsspelet är att forwards verkligen jobbar hem och hjälper backarna på ett helt annat sätt än i fjol. Numera ser man ett lagspel över hela banan. Mera sånt även fortsättningsvis please.
Det är intressant hur även spelarna verkar se förlusten mot FBK som helt oacceptabel. Vilken jäkla skillnad i inställning mot tidigare när det hette att vi förlorade mot ett bättre lag och skulle glömma och blicka framåt istället.
{469}: Grattis till segern! Ni spelar en rolig hockey, vi är förmodligen årets Oskarshamn men hoppas vi lyckas bättre i kvalet. Ni kan bli laget ingen vill möta i ett slutspel, tiden får utvisa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer