Söderöver: Undrar om några kommer ihåg sagan om kejsarens nya kläder? Kan de vara MoDo?? Totalt jävla avklädda=in i helvete nakna när Timrå spelar Ollis in your assss hockey? Kan de va sant när Heart of hockey inte överhuvudtaget spelar som dom ska under Karlin behöver dom psykolog till hjälp? Dom som har ett fullt prisskåp!! Hur ska denna säsong sluta?? Tror ni får fråga jfk han har nog svaret=de e domarnas fel!!!🇺🇿🇺🇿😎🤣🤣
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Totalt jävla avklädda=in i helvete nakna när Timrå spelar Ollis in your assss hockey? Kan de va sant när Heart of hockey inte överhuvudtaget spelar som dom ska under Karlin behöver dom psykolog till hjälp? Dom som har ett fullt prisskåp!! Hur ska denna säsong sluta?? Tror ni får fråga jfk han har nog svaret=de e domarnas fel!!!🇺🇿🇺🇿😎🤣🤣