{469}: Förstår inte vad alla har emot CHL, välfyllda läktare med rivaliserande matcher. Jag har legat och längtat hela sommaren på att det ska komma igång igen. Lutar åt att jag bänkar mig framför SønderjyskE ishockey -Tappara ikväll.
{469}: Lyssnar på domustrappan nu och de säger mycket vettigt. Jimmy Hamrin tror som jag att vi ser Kapanen mest troligt åter i Timrå under denna säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer