+ 14
Inlägg: 2746679
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Var där jag också :D Brynäs publiken tyckte det var väldigt roligt :) Året efteråt ledde vi serien och brynös låg sist när vi var där och då sjung vi att dom låg sist istället vilket inte var lika uppskattat :D
+ 8
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: visst var det "sist i tabellen! Ja vi är sist i tabellen! Sist i tabeeellen..."
Jag har svårt att se modoliderna uppvisa samma dödsföraktande humor om/när dom halkat ner sista pinnhålet.
Jag har svårt att se modoliderna uppvisa samma dödsföraktande humor om/när dom halkat ner sista pinnhålet.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nu lirar ni ju bra hockey och håller fanan högt för Västernorrland. MoDo suger rätt rejält. Många av er lider ju inte av det direkt. Hoppas vi kan tugga igång när mörkret kommer i vinter.
+ 4
Ni är bara näst sist så ni kan bli ännu coolare 👍