Lomond: Suttit och kollat på situationen nu och Hållander slår på Skellefteåspelarens klubba så att pucken går till Lander. Lite snålt att det inte räknas som assist men det finns väl någon regel för vad som räknas som assist.
P A: Regeln säger att du måste röra pucken och vara en av de två senaste innan målgöraren att röra pucken för att få en assist. Så om Hållander inte rör pucken kan han inte få en assist.
Nog för att gillar SCA arena, men sanningen är väl att den har spelat ut sin roll! Den andas hockey och kan bygga upp en helt fantastisk stämning! Men för alla sponsorer och andra rika knösar behövs det en fjantig evenemangsarena. ... | Läs mer