Har ni sett senaste matchavsnittet? Grabbarna känner sig trygga med hemmapubliken i ryggen, då är det väl helt enkelt upp till oss att göra så dom känner sig hemma kommande två bortamatcher! Det finns ca 70plåtar kvar på Scandinavium, den ska vi bara fylla sen finns det en del platser kvar i bussarna till Jönköping på lördag också! Tillsammans ror vi hem sex poäng den här veckan 💪
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer