Zäta75: nej vi är inte speciellt bra borta... vi borde kunna göra betydligt fler mål även på bortaplan. Backsidan måste absolut förstärkas omg. .det är helt klart ..speciellt när de vi har är gjorda av glas. .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Backsidan måste absolut förstärkas omg. .det är helt klart ..speciellt när de vi har är gjorda av glas. .