Det är ju förbannat härligt att en av våra mest rutinerade spelare tar pissbeslut efter pissbeslut. EP har varit otroligt mycket bättre i år under Jokinens ledning men FAN vilken låg nivå han har i sig, och FAN vad hans jävla psyke totalt kraschar vid motgång. Det håller inte när man ska vara en ledande spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skitmatch.