Man skulle kunna tro att det här forumet är någon speciell samling av manodepressiva Timrå fans. För en vecka sedan hägrade SM-guldet, nu saknar i princip alla spelare talang och halva truppen borde sparkas. Det är fan alltid så här här. Är de anti-depressiva ransonerade i Timrå eller hur är det? Ta ett djupt andetag och sätt saker i perspektiv. Det här är en storm i ett vattenglas i jämförelse med klubben gått igenom tidigare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...